mandag 9. januar 2012

Warm me up I'm cold.

Plutselig ble det vinter alikevel gitt.  Alle i Oslo glemte hvordan man kjører bil og verden gikk plutselig på lavgir.  Men jeg liker jo vinter, så i stedet for å klage kler jeg på meg lag på lag med ull.  Idag var det selveste storgenseren fra Aymara som fikk bli med på jobb.  Jeg ser ut som en boms i den, men den er så god.  Vel hjemme i en gammel bygårdsleilighet, er det helt nødt til å være kaldt.  Vi elsker tepper og pledd, gjerne mange på engang.  Når de ikke varmer oss, så henger de ryddig på stigen vår.  Pledd, tekopp, fyr i peisen og rev på føttene.  Da blir man varm da.

Den lille teppekroken vår.

Jo flere jo bedre :)

Varm og behagelig god natt til alle dere Fine!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Du er ikke alene om å elske pledd Kine :) Men jeg mangler en stige for pen oppbevaring så de må ligge i og på en gammel kiste til jeg finner noe bedre.
    Veldig glad i mine to Rørospledd, men nå har jeg bestilt meg Aymara-pledd så jeg regner med at jeg snart vil få en ny favoritt i godstolen :)

    Varm klem til deg så du ikke fryser :)

    -Maya

    SvarSlett
  2. Nei det blir ALDRI nok pledd, det er heeelt sikkert. Aymarapledd er høyt oppe på listen vår og, ingenting kan vel være bedre? Gi oss en feedback på det du :)

    Klem K & L

    SvarSlett