søndag 29. januar 2012

Pus has left the building.

Vel hjemme igjen etter å ha levert pusen hos mamma & pappa, er det ganske stille.  Har spist nydelig middag på Bollywood med verdens skjønneste Oliver og familie, men det mangler en liten nydeliguss på føttene mine nå når jeg sitter i sofaen.  Men når det er sagt, så får hun det mye bedre hos sine besteforeldre denne uken enn hos meg.  

Er det noe rart jeg savner denne lille prinsessen.
Denne uken er busy busy før vi reiser til Copenhagen Fashionweek på onsdag.  Nå er rushet igang og det er bare å trekke pusten and enjoy the ride :)

God uke Finuser!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Heia Kine!!
    Litt kjedelig å bruke en fin søndag til å jobbe, men det er vel ingen vei utenom i travle tider : )
    Stå på, stå på! Og veldig god natt til deg!
    Hilsen Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Heldigvis hadde jeg fri igår, men idag er det full fres igjen :)

      Slett
  2. dokker e fine fine pusa!

    SvarSlett
  3. FIN PUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett