torsdag 12. januar 2012

Gold vs. Silver

Før så tenkte jeg alltid at enten var man gull eller så var man en sølvperson.  Nå tenker jeg det stikk motsatte og sier som alltid "Ja takk begge deler".  Jeg har noen favorittringer som brukes til både hverdags og fest, også er de så enkle at de lett kan blandes med de større ringene mine.  Jeg har en liten sølvporsjon og en liten gullporsjon.  Gjerne med de samme ringene siden jeg veldig ofte får favoritter.  

Mine enkleste sølvfavoritter.

Mine enkleste gullfavoritter.
Hva liker dere best Finuser?  
Håper dere får en super dag!

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Det er jo helt umulig å velge en favoritt blant alle disse vakre ringene... Synes de står så godt sammen jeg. Veldig, veldig fine!
    Og jeg følger deg helt i forhold til tankegangen din, har bare holdt meg til sølv de siste årene - men er veldig klar for gull eller en blanding nå!

    Hjertelig hilsen Britt Lise

    SvarSlett
  2. Jeg syns det er fint med en svak blanding av gull og sølv. Ikke å blande sånne svære gangster-ringer med masse bling bling på, men enkle små ringer ala de du viser frem her Kine, i både gull og sølv. (hvor er forresten de ringene med den enkle stjernen fra?)
    Kan dessverre ikke bruke gult gull selv, men syns det er veldig fint.
    Er også veldig svak for roségullet til Bjørg :) Det syns jeg er lekkert.

    Hva skjedde med kloringen du fikk til jul? Ble det bytting eller beholdt du den überkuule ringen?

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  3. Det er så fint å blande, blir et litt mer spennende uttrykk da synes vi :)

    Maya: Kloringen ble dessverre byttet til en Aymara genser, som er meget høyt elsket :)

    SvarSlett