tirsdag 24. januar 2012

The Kissers.

Idag har jeg på meg en såkalt 5 lags.  Det er ull under som gjelder i disse dager, for jeg er lei av å fryse.  I et kreativt øyeblikk dro jeg frem en gammel skjorte/kjole/tunika fra skapet.  Den har vært en favoritt i mange år, og jeg håper den holder noen til for jeg elsker den.  Med min nye skyhøye Acne på så er jeg så høy at jeg kan kysse mannen uten forvrengt nakke.  Skoene er herved døpt: "the kissers". 

Dagens ble et selvportrett gitt.
Strikk Aymara/Fine Ting - Kjole Fine Ting - Belte Margit Brandt - Sko Acne
I put my new shoes on and everything feels allright.
Dere kommer ikke til å tro meg, men de er faktisk utrolig gode å gå i.
Man kommer litt opp fra snøen og det er supre såler på de. Vi elsker kraftige såler.

Flowerprint er jo hot igjen, men denne saken henger igjen fra sist, så jeg er litt usikker
på om det gjør oss trege eller utrolig trendy :)

Uansett så håper vi dere får en nydelig tirsdagskveld.  Vi skal endelig ha en hjemmekveld siden det blir lite av det fremover, så da får vi benytte anledningen når den finnes .

Kine & Ludo

16 kommentarer:

  1. Fin du er:)
    Lekre sko!!
    Men hadde jeg hatt slike ville jeg fått kink i ryggen hvis jeg skulle kysse min prins, vi er nemlig like lange, hahaha:)

    Ha en fin kvled!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte <3

      Prinsen min er ganske høy og jeg er ganske lav uten sko, så disse kommer godt med. Viktig å ha mange gode grunner til skokjøp :))

      Slett
  2. Høres ut som en grunn jeg også kan gå for:D Elsker skoene! Hilsen Mona

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant? Skoene er en hit, bør vurderes :)

      Slett
  3. Jeg kan ikke skjønne at det skal være noe som helst tregt med dette antrekket!
    Du ser jo smashing ut!! En herlig blanding av søt og tøff, og veldig stilig med briller!

    Kos dere med hjemmekveld!

    Britt Lise

    SvarSlett
  4. Fantastisk antrekk!!!!!!! De skoene <3 <3 <3

    SvarSlett
  5. Svar
    1. Hvordan er str på elsklingene? Teller på knappene om d skulle vært noen sånne i mitt skap også..... :)

      Slett
    2. KJØR på, de er fantastiske. Jeg har god plass i mine str. 36, litt romslige med andre ord :)

      Slett
  6. Kine, du er SÅ fin med briller!!! Og takk for at du minner meg om at jeg må finne frem den cardigan igjen... <3 Stooor klem Synne:-)

    SvarSlett
  7. Kyssesko?!! I LOVE!!
    Kunne i grunnen ha trengt et par selv =)

    SvarSlett
  8. Hei,
    kan jeg spørre hvor du har kjøpt disse, og hvordan er de i størrelsen? Jeg har ikke klart å finne de i butikk, men har siklet på de på nettet. Jeg bruker 37 til vanlig, men har tidligere måttet gå ned en størrelse i Acne.
    Fin blogg du har,
    Takk for svar :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tine :)

      Jeg kjøpte mine hos Acne på nett. Jeg er stortsett alltid str. 36, men har ganske god plass i disse str. 36.
      Koselig at du liker bloggen.

      Kine

      Slett