søndag 22. januar 2012

Snowful & happy weekend.

Vi har hatt en fantastisk vinterhelg på hytta.  Ludopusen har løpt seg helt i stykker av lykke i all snøen.  Batteriene er ladet og lungene er fylt med frisk luft.  Det var ikke så værst å komme inn døren her hjemme heller.  Pakke med sko i posten - Hurra!!!!!  Jeg har vært en skikkelig ramp og tatt av med skokjøp på salg i det siste.  Gleder meg VELDIG til å vise dere mine nye skatter.  

Vi runder av helgen med noen raringer i snøen.

Hvor ble det av den ballen?

HELT lykkelig pus.

Tvangskosing i snøen.

Litt sliten etter å ha kavet rundt i mange meter med nysnø :)
Vi håper dere har hatt en super helg alle Finuser.  Vi skal snart igang med enda en tettpakket uke og vi gleder oss til å dele den med dere.

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder!
    Nå er det bare helt DIGG ute altså:)
    Har en rakkar her hjemme vi og, som elsker og bore hele hodet ned i snøen:)

    Ha en fin ukesstart:)

    SvarSlett
  2. Åhh, herlig! Jeg låner et par bilder av snøLudo til bloggen. Hun er jo bare den modellen!
    Gleder meg til sko-oppdatering og! Ikke mye som slår ekte sko-lykke!

    SvarSlett
  3. Vakkert!! Vil ha snø jeg også, vært lite av d hær i nord denne vinteren:-(

    SvarSlett