mandag 23. januar 2012

Shoenanza.

Det er slettes ingen hemmelighet at jeg liker alt som er fint.  Klær, smykker, vesker og skjerf gleder meg stadig meget barnslig, men ingenting slår sko.  Hei, jeg heter Kine og jeg er skoman.  Er ikke engang redd for å si det høyt.  Mang en person har irritert seg over dette i årenes løp, men noen samler på frimerker, jeg samler på sko.  Ikke mindre en 3 par drømmesko har blitt tastet hjem i løpet av januar.  Det er jo salg for svingende.  Som min gode Stine sier:  60 % eller mer salg er ikke kjøp, det er penger tjent. Haha :)

Dagens, slik den ble med nye sko ventende på kontoret.
Mitt elskede revesmykke og Natura Cashmere skjerf.
Nye skoletter fra Carin Wester.  De er akkurat perfekte spør du oss.
Dagens fargeklatt bor på håndleddet.  
Bukse MiH /  Genser Fine Ting / skjerf Natura Cashmere / kjede fra marked i London / Ring og orange bracelet fra Syster P. / Armbånd fra Loopie Love / Skoletter fra Carin Wester hos Fashionmixology.

Ikveld er det volleyballtrening på programmet igjen.  Det må trenes hardt for vi har viktig kamp til helgen.  Tjo og hei og fin kveld til deg!

Kine & Ludo

12 kommentarer:

  1. Fin, fin, feiende FIN! PS: Du DØR av Aiayu-skattene våre... Jeg fikk hjertestans. Vi ses snart! Stor klem Synne:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertestans ja. Dette lover IKKE bra!! Jeg kommer i morgen om du er der :)

      Slett
  2. Skulle gjerne visst om Debbie-forhandlere i Oslo sentrum. Noen tips?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg så absolut. I Osloområdet finner du Debbie her ihvertfall:
      - Mille May, Frogner
      - Shoebaloo, Storo og Sandvika
      -Grensen sko, CC-vest, Eger og Byporten
      -Tre små hus, Skøyen
      -Bitten, Høvik
      -Enjoy, Lysaker
      -Ellie & Co, Nordstrand
      -Lille Grensen sko, Sentrum
      -Moio, Tåsen
      -Thelma & Louise, Vinderen

      Lykke til, håper du finner det du leter etter :)

      Kine

      Slett
  3. Haha Kine, du er jammen meg søt.
    Og jeg er helt enig; salg er ikke kjøp, det er penger tjent;)
    Lenge leve shoe-mania!

    Cecilie

    SvarSlett
  4. Tusen takk for Debbie-tips! Kanskje blir det nye sko på lørdag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. BARE hyggelig!! Håper du får deg noen magiske Debbiesko :)

      Slett
  5. Hehe, du er morsom!! Klart du skal slå til på 60%!!
    Gratulerer med nye, fine - kos deg med de!

    Britt Lise

    SvarSlett
  6. Åhh, den skomanien ja. Jeg har kun kjøpt 1 par i januar, så har litt å ta igjen! Men hadde besøk av en venninne fra Oslo forrige helg, og drasset henne med til favorittskobutikken her i sør, og hun kom ut med 4 par. Ganske gøy det og! Kjenner at det med skolykken godt kan overføres. Jeg blir helt glad langt inni sjelen av bare å lese om dine skokjøp :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi snakker samme språket vi altså. Liker de samme hundene og elsker sko :) en komplisert og en ikke fullt så komplisert hobby :)

      Slett