torsdag 19. januar 2012

GO crazy!

Igår gjorde jeg noe helt crazy. I løpet av et helt kvarter med selvmedlidenhet, klarte jeg å bestille meg 2 par sko på nett.  Det lønner seg å ha små føtter, for 60 % avslag er jo nesten for gratis å regne.  Eller er det ikke? Det ene paret ble bestilt på Fashionmixology.no hvor de nå kjører 50-70 % på alle varer.  Kjenner jeg har veldig lyst til å bestille alt, men det ble med et par sko jeg har siklet på siden august. 

Sjekk ut Fashionmixology nå, før det er for sent.  Kupp på kupp :)
Det passer meg ypperlig å få handlet litt salg på nett siden jeg er megabusy om dagen og ikke har sjangs til å rekke innom noen ordentlige butikker.  Man kan jo ha veldig god flaks på salg når man er litt petit, men jeg kjøper aldri bare for å kjøpe.  Har jeg ikke hatt lyst på det før det kom på salg, så blir det aldri bra.  Nå skal jeg snart inn i en heftig salgsperiode med MYE jobbing, så da sa mannen at jeg bare skulle unne meg noe koselig.  Han der altså...

Vi håper alle Finuser får en fabelaktig torsdag med eller uten salgsshopping.

Love

Kine & Ludo

1 kommentar:

  1. Så snill mann ♥
    Er så deilig og finne noe man ønsker seg på salg:)
    Lurer på om jeg tør og gå inn på linken til den butikken, hehe;)

    Ha en fin, travel dag:)

    SvarSlett