onsdag 18. januar 2012

Funky red.

Endelig endelig har jeg kunnet ha på meg min røde, fine genser fra Custommade.  Den er i cashmere og i en fabelaktig rødfarge som jeg bare elsker.  ELSK!

Rød/oransje Custommade genser og Oslo MiH Caramel.

Dagens details er fra Loopie Love i gull og sølv.
Dagen i dag har vært stress fra ende til annen.  Nå prøver vi å puste litt før vi skal bruke julegaven vår på Nationalteateret.  Alltid stas å gå på teater, men idag er det fare for at jeg sovner faktisk :)

Vi håper dere får en nydelig og snøfull onsdagskveld.

Kine & Ludo

11 kommentarer:

  1. Så fin du er Kine Marte!! Man får en liten piff ved å kle seg i rødt. Kjenner at jeg er sånn passe misunnelig på alle de herlige smykkene dine. Nydelig, nydelig! Kos deg på teater!!

    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk fineste Anemin!! Vi unner deg alle smykker i verden (så lenge det er noen igjen til oss og :)
      Teater var MEGAbra, anbefales! Klem K

      Slett
  2. Åhhh, så fint - herlige farger sammen! Den rødfargen var bare helt knall, kjenner jeg fikk veldig lyst på en slik... Du vet ikke tilfeldigvis hvem som har denne i butikk?

    Kos dere så mye med kulturlivkveld! Hva gikk dere på, forresten?

    Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg liker den VELDIG godt. Har ventet siden august på at den skulle komme i butikk. Vet at de ihvertfall har fått de på Høyer Byporten, for en av jentene hadde den på seg der idag. Også kan du jo sjekke forhandlerlisten til Custommade : http://custommade.dk/boutiques.asp?id=no

      Vi så "Forvandlingen" av Kafka. Veldig bra og veldig mørk. En tur på Nationalteateret anbefaler jeg alle ihvertfall 1 gang om året.

      Kine :)

      Slett
  3. Ahhh...lekker farge! Kjenner at fargesuget begynner å komme nå etter en høst og vinter med mye sort, hvitt og brunt og beige. Godt det går mot vår!

    Sofie:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er så enig Sofie, farger kjør ALT med humøret og jeg skal bli enda flinkere til å gå med det.

      Kine :)

      Slett
  4. Glad farge og fiiiiin Kine! Du lyser opp på kontoret vårt!!!!

    SvarSlett
  5. Kjempe fint:-))))) Liker genseren kjempe godt, og sikler på den i blått:-))

    SvarSlett