onsdag 4. april 2012

Virrvarr.

Her oppe i Nord er det lett å bli værforvirret.  Her går det fra sol til snøstorm på et blunk.  Men vi har nå allerede kommet i vårmodus så da blir det nye shades og påskestemning samme hva.  Vi har hatt oss en skikkelig shoppingrunde downtown, og er nå oppladet med bøker, blader, kryssord, masse fargerikt garn, bukser til batikkprosjekt, klor i bøtter og spann, godbiter til pusen og godbiter til menneskene.  Med andre ord så er vi klare for butikkstengt og godpåske.  

Yessss, noen sekunder med sol.

Har på ny skjorte fra Zara som tydeligvis må vises frem :)

Pus vil ikke sitte stille mer.

Dagens detaljer.
Bukse - MiH / Jakke og skjorte - Zara / Genser - T. by A.W. / Shades - Tom Ford / Boots - Whyred

Med så mye deilig fritid tilgjengelig har jeg massevis av prosjekter pågang.  En DIY bukse er allerede bleket, en ny en er pågang og strikkeprosjekt i pasteller er straks halvveis i prosessen.  

Vi elsker fri og ferie :)

Håper dere koser dere Finuser, det gjør helt klart vi!

Kine & Ludo

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk Line, her er jeg skremmende nok på vei ut på topptur- Wææææ!!

      Slett
  2. Ønsker deg en FIN PÅSKE Kine-mor!! Slapp av og nyt fritiden - det skal jeg! ;)

    Cecilie <3

    SvarSlett
  3. Så bra at du koser deg....vært hyggelig med bilder av bukse prosjektene dine da:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Man må gjøre det beste ut av været :)) Buksebilder kommer og vil du se skjørtet jeg har laget så følg meg på instagram :) (Kimsen Kleiven heter jeg der)

      Slett
  4. Ønsker dere en nydelig påske, kjære, fine dere!! Håper det blir fine dager i nord og at dere blir mer kloke på været ;)

    God klem fra Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. I lige måde søteste Britt Lise!!! Store klemmer fra meg og pusen

      Slett
  5. ÆÆÆÆÆ, snø?! Ha ha ha Kos deg masse stjerna mi! Vi ses så snart påskeegget er spist opp. Smask!

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det er ikke helt vår kan du si. Vi gleder oss til å komme ned igjen etter å ha hvilt noen dager. Gleder meg SÅNN til å se deg, og håper du får en nydelig tur i London <3 <3 <3 K

      Slett