fredag 27. april 2012

GOOD start!

Rundet av arbeidsdagen hos de søteste jentene hos Vanessa Cardui idag.  Og da lurer sikkert dere på hvem de er ikke sant?  Vanessa Cardui er en ny kles- og interiørbutikk på Majorstuen (gamle Chicas og venner lokalet), som er så kul at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.  Jentene bak butikken; Carola og Elisabeth kommer begge fra interiørbransjen, og man kan trygt si at de kan sakene sine.  Tror rett og slett at jeg har fått meg en ny topp fem på interiør nå.  I tillegg til masse kult til hjemmet, har de også masse fine smykker (bl. annet Syster P) og klær.  We LOVE!

Vanessa Cardui.
Custommade i RÅ lokaler.
Vi digger flasken med øyenstikker på.

Fjærpenn og flaske ble med hjem.

Det samme gjorde dette bildet.

Jentene har gravd frem gamle aviser langt bak lister og tapet.  Überkult
til skjønne Debbie ballerina.

Endelig blomstrer peonene igjen, min absolutte blomsterfavoritt.

Jeg garanterer god stemning og løst sittende latter når du besøker herlige Elisabeth
og Carola.

Har du muligheten så stikk innom Vanessa Cardui en dag, så MÅ du.  Et perfekt stopp i helgshoppingen.  Ellers så kan dere sjekke ut nettsiden deres.

Vi startet helgen med fullt hus og god stemning. 
Håper dere får en herlig helg Finuser!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Bildet med uglen på har jeg også kjøpt :) Syns det var så fint.
    Men den flasken med øyenstikkeren på var rålekker!! Vet du om de sender varer?
    Knallfin butikk, og absolutt på min liste over butikker jeg skal innom i neste måned :)

    Du fortsetter stadig å inspirere Kine.

    Klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi elsker Uglebildet og har forandret den ene stueveggen etter en liten shoppingsmell igår :) Flasken med øyenstikkeren er en av våre absolutte favoritter, SÅ kul. Du kan helt sikkert få sendt varer, bare å maile eller ringe de så finner dere sikkert en løsning. Men har du mulighet så bør du absolut ta en "livetur" innom :)

      Slett