onsdag 11. april 2012

Bluezone.

Jeg kommer meg liksom ikke helt ut av blåsonen jeg er i om dagen og er redd jeg skal gå fullstendig lei blått til slutt.  Men nå er det blått som gjelder for alle pengene. I dag fikk jeg testet mitt nye skjørt, og det funket ikke så værst.  Det største komplimentet jeg synes man kan få, er når folk stopper deg på gaten og spør om hvor tingene dine er kjøpt.  Da blir man glad :)

Fra et møte til et annet.
Jakke - Marc by Marc Jacobs / Genser - MiH / Skjorte - Zara / Skjørt - Homemade
Scullboots - Debbie / Macpack & Veske - Mulberry / Ring - Syster P.

Idag har jeg sittet i spennende møter hele dagen på jobb, og tiden har gått så fort.  Noen må snart fortelle meg om det hemmelige stedet hvor man får kjøpt ekstra timer til døgnet.

Nå er det sofakos og bena høyt for oss :)

Kine & Ludo

11 kommentarer:

  1. Det hemelige stedet skulle jeg gjerne også blitt tipset om...
    fin i hjemmelaget skjørt!!! love love..
    finn meg på instagram, jeg finner ikke deg..hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant :))
      Jeg følger deg på Instagram, men jeg kom akkurat på at jeg i utgangspunktet lagde skjult profil før jeg bestemte meg for å dele. Men jeg får ikke til å gjøre profilen offentlig igjen, sjakktrekk å invitere folk til å finne meg når jeg har skjult profil :)) Haha, jeg er et knakende geni :)

      Slett
  2. Enig! Det ble kjempe fint:-))

    SvarSlett
  3. Ja takk til Kinemors klesskap, og ikke minst sko skap... Feiende flott du er!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skjønne deg!! Trengte sårt den positive kommentaren din etter å ha vurdert å droppe hele innlegget pga. følte meg ufresh :)

      ( Er ikke du forresten liten i føttene?) Da kan du jo arve :) Ellen får altfor mye :)

      Slett
  4. Det ble bærre lækkert det skjørtet altså!!
    Du inspirerer med dine DIY outfit - digger det:)

    SvarSlett
  5. Flotte Kine:). Hvilken type scull boots har du på? Elsker de skoene, men har tre debbie fra før. Men ikke et par grå..... Uff,så mange fristelser:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anonym :)

      Scullbootsene mine er fra første høstleveringen som var i høst, tror det skal bra gjøres å få tak i akkurat de dessverre. Men heldigvis er det så sinnsykt mye annet kult fra Debbie ute nå :))

      Kine

      Slett
    2. Dem har grå scullboots i str 39 og 41 på funkyballerina.no

      Slett