onsdag 18. april 2012

OOooooops...

I did it again.  Og jeg skylder på Gardermoen.  Når alt står stille og man har tid til overs, er det veldig lett å ty til shopping.  Både jeg og Lill gikk på en liten smell.

Hva kan det være?

New shades.

Prada kan sine solbriller.

Nå synes vi bare at våren skal komme tilbake, for vi savner den veldig veldig masse.  Med temperaturforandringene som har vært i det siste, har jeg og klart å bli syk.  Så nå MÅ det bli vår igjen.

Håper dere er friske og raske og har det bra alle Fine.

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Sånt som skjer! Og veldig greit å ha noe å skylde på ; )

    VEEELDIG fine de der, du!!!

    Natti!

    Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant Britt Lise, det er knapt nok noe som kan brukes mot meg det her :))

      Jeg tror de kan bli enda en favoritt :)

      Kine

      Slett