torsdag 5. april 2012

New shades.

Etter to knekk av solbriller på tampen av forrige sesong, har vi vært på jakt etter nye en stund.  Da vi fant disse fra Tom Ford og de atpåtil var på tilbud, så kunne vi ikke annet enn å slå til.  Vi har sneket på et par andre som vi sikkert også kommer til å kjøpe, men disse holder stand foreløpig.  You like?

Hva kan det være?

New shades for mine lysømfintlige øyne.
Nå er det ikke skrekkelige mye sol å skimte her oppe, men vi skal jo snart ned igjen til våren og da kan de jo komme godt med.

( Vi overlevde forresten toppturen, ikke det at jeg ble med til topps da.... )

God skjærtorsdagskveld Finuser!


Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med nye, de var lekre:)

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Skal bare stjele Chanelene dine så er samlingen på god vei :)

      Slett
    2. Ha ha ha, du er skjønn! Og det strikkede skjørtet ditt står på ønskelisten min... I navy-grå-sort. Bare sånn at du veit det... Ha ha ha. Gleder meg såååå til å se deg snart. Nyt påsken i nord, lukk øynene og tenk på asfalt, sol og kaffe-kaffe! Stort påskeslengkyss <3 Synne:-)

      Slett
    3. Virkelig?? Tenkte jeg skulle strikke et til deg nemlig i ekstrabursdagsgave, hvis du synes det var fint :)
      Du får se på bildene av det siste jeg har strikket når jeg får tid til å poste det (Blått/Grått/hvitt :))) LOve you lots Cutie og gleder meg vildt til å se deg igjen :)))) <3 <3 <3 K

      Slett