mandag 9. april 2012

So Happy I can't stand still.

Idag kom solen og Nord-Norge viste seg fra den magiske siden vi vet hun har (T mener Nord-Norge er en jente).  Vi har storkost oss med tur på stranden, før vi dessverre må vende snutene våre nedover igjen.  Pusen badet og apporterte i en eller annen form for lykkerus.  Snø, Sand og Sjø var utvilsomt en uslåelig kombinasjon.

Posing!!

Pusen sitter bamse...

OG snurrer.

Og så må vi faktisk bare vise dere noen shots av den nydeligste, lykkeligste reven jeg noengang har sett. 

Mannen fant en flipflop som Ludo gladelig apporterte gang på gang.

"Jeg hadde glemt hvor gøy det er å bade".

"Skal vi dra? Hvorfor det?  Jeg vil flytte hit jeg."

Nå må vi løpe for vi er selvfølgelig på etterskudd.  Det faktum at jeg sitter og blogger, gjør vel ikke akkurat saken bedre.

Vi håper dere har hatt en nydelig påske alle Fine, og at det ikke er altfor sørgelig å vende tilbake til hverdagen igjen.

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. hei til ludo og deg ser dere har hatt det fint her nord:-)så litt kaldt ut og bade men men:-)god tur heim til regn og blåst:-)så håper vi att v ses neste gang klem fra støtt:-)

    SvarSlett
  2. For et heeeerlig hundeliv ♥
    Her nytes siste påskekveld nesten litt krampeaktig, hihi:)
    Siste godis må spises opp og så må vi gjøre oss klare for hverdagen...
    Og de er i grunn veldig fine de, så det er helt ok:)

    Ha en fin fin tur hjem og en kos kvled:)

    SvarSlett
  3. Det der e bilda som gjer meg glad.
    Dokker e FIN!!!!

    SvarSlett