torsdag 26. april 2012

Finally.

Etter endt arbeidsdag fikk jeg endelig tid til å møte min kjære Synne og få overakt bursdagsgave på overtid.  Etter kaffe, kos og skravling bar det en aldri så liten tur innom Fine Ting.  Her fikk jeg endelig kjøpt med meg en veldig fin sak som har ventet lenge på meg.  

SÅ fornøyd med innholdet i denne posen.

Gleder meg til å vise dere herligheten litt senere...
Jakke - DIY / Skjerf - Syster P / Genser - Zoe Karssen (My Warderobe) / Skjorte - Fine Ting 
Jeans - MiH / Herresko - Debbie / Veske - Cala & Jade (Fine Ting)

Akkurat nå ligger verdens fineste rev og sover på bena mine.  Det er godt å ha litt hjemmetid også.

GOD kveld alle søte!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Spennende, spennende, spennende!

    Blir veldig gøy å se hva som skjuler seg i posen! Noe fint er det i hvert fall garantert...

    God kveld til dere!

    Britt Lise

    SvarSlett
  2. Vi savner deg allerede... ♥ Håper du har flyttet inn i din nye skatt. GOD HELG, fineste! Størst klem Synne:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. I lige måde Synne min!! Og nå har du lært hjerter, du må lett vise meg :)))) Enda større klem tilbake

      Slett