søndag 15. april 2012

So nice.

Lørdagen igår var så utrolig koselig fra start til slutt.  Masse god mat og mange av mine beste gjorde dagen helt fantastisk.  Fikk endelig møtt mine søteste Stine igjen etter long time no see.  Vi spiste en deilig lunsj på nye Delikatessen i Vibes gate, og det var som vanlig veldig veldig godt.

Herlig å se min Skjønneste Stine igjen.

Vi anbefaler gjerne et besøk på Delikatessen, nam!

Fornøyd ja.

Dere vil faktisk ikke tro hvor lenge vi sov idag, har regelrett sovet bort hele dagen.  Jaja, det er vel det søndager er til for?  Da slapp vi ihvertfall å gjøre noe fornuftig :)

Håper dere har hatt en superduper helg alle søte!

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. åååå, to av de FINESTE. Savn. Stooor, men litt slapp regnværs-søndagsklem Synne:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du skulle vært med. SUPER stemning fra start til slutt. Men vi sees jo i morgen og jeg gleder meg SÅNN til å se deg skjønna!!!

      Slett
  2. Hei:) hyggelig blogg du har- nydelig vovs! Så du hadde på en Karssen genser. My wardrobe? Jeg vil spørre deg om størrelsen på genseren- jeg er en S/36, men trekker endel over skuldre og overarmer. Hvordan er genserarmene? Smale eller litt vide?
    Ha en fin dag!
    Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde og tusen takk for koselig kommentar :)
      Genseren er helt riktig fra My Warderobe og jeg synes faktisk den er litt liten. Jeg er vanligvis xs/34, men har str. S i denne og kunne gjerne hatt str. M og for de bør være litt løse.
      Håper du og får en fortsatt finfin dag og lykke til med eventuelt genserkjøp :)

      Hilsen Kine

      Slett