torsdag 5. april 2012

DIY dilla.

Med mye fritid tilgjengelig får vi plutselig tid til å teste ut alt vi har tenkt på å gjøre, men aldri egentlig har tid til.  Her får dere et lite glimt at det siste bukseprosjektet mitt, tror jeg er ganske fornøyd.  Hva synes dere?

Mine nye bukser.

Valgte å beholde noe av originalfargen i linningen.

Så hva synes dere?  Noe man kan gå med?
Nå er jeg utrolig nok på vei ut på topptur med friskusgjengen her oppe, skrekk og gru.  Hvis dere vil følge mer med på hva vi bedriver tiden med, og se hvordan det hjemmestrikkede skjørtet ble, så følg oss på Instagram.  Brukernavnet vårt er Kimsenkleiven og her havner det bilder i tide og utide.

Fortsatt god påske Finuser!!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. ALT er kult på deg, Kine Marte!!
    Det meste er magisk når det bæres av herlige mennesker som er full av utstråling!! Tommel opp fra meg! Gleder meg til å se deg i denne =)

    Kos, Jippi; Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er nå den skjønneste da Ane!! Er det godkjent av deg, så tør jeg :)))

      Love K

      Slett