lørdag 28. april 2012

Stay with me.

Endelig endelig endelig kom solen tilbake og vi håper den vil bli hos oss i lang tid.  Det er så herlig å kunne gå ute i vårjakke, solbriller og ikke måtte stresse over kaldt vær.  Jeg og mannen inviterte med lillesøsteren min og kjæresten hennes ut på lunsj/middag på Delikatessen.  Tror vi kommer til å være mette i en uke etter det herremåltidet der.

Endelig ut i solen igjen.

Tror i grunnen alt i dette antrekket er fra Fine Ting fra litt forskjellige seonger, unntatt kanskje støvlettene, solbrillene og Ludo.
/ Cardigan - Andersen & Lauth / Kjole - Humanoid / Skjerf - så gammelt at jeg ikke husker / 
/ Veske - Rika / Støvletter - Carin Wester / Solbriller - Prada / 

Ikveld blir det tidlig til køys for vi skal opp å ta et megatidlig fly i morgen. Vi skal rett og slett på hemmelig oppdrag, og er veldig spente på utfallet av turen.

Håper dere får en herlig lørdagskveld Finuser!

Kine & Ludo

12 kommentarer:

  1. Fin, fin, fiiiiin:)
    Og ja, det er HERLIG med VÅR ♥

    Enjoy oppdraget - gleder meg til og høre om det!!

    SvarSlett
  2. Fin dame og hund... og ikke minst nydelig veske. god helg!

    SvarSlett
  3. Så herlig med en deilig lunsj - og helt fantastisk at solen smiler! Og du og søte Ludo er jo bare fine, fine, fine.

    Må si jeg ble veeeldig nysgjerrig på oppdraget ditt.... Lykke til i hvert fall!!

    Hilsen Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk søte Britt Lise :) Hva vi driver med her, er foreløpig ennå litt hemmelig så du må bok være nysgjerrig litt til :)

      Slett
  4. Ahhh! SÅ fin kjolen ble til deg. Og ikke minst VESKEN. Du er lekker du. ♥

    SvarSlett
  5. Kjempefint antrekk, og det er så deilig med vår og sol.
    Den vesken er bare helt fantastisk, og jeg er SÅ glad og heldig, for jeg har også sikret meg den ;-)

    Ha en fin og spennende uke!
    Tonje

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi elsker SOOOOL :) Heldig du er som også har fått tak i vesken, tror ikke det finnes så mange av den nemlig :)

      FIN uke til deg og !

      Kine

      Slett