lørdag 28. april 2012

In love with YOKO.

Nå skal dere endelig få møte min nye venn.  Og hun heter YOKO.  Yoko har ligget og ventet lenge på meg nede hos Fine Ting, og endelig hadde jeg råd til ta henne med hjem.  Bordeuax er uten tvil høstens store farge, og både Rika og Acne har tjuvstartet.  Vi elsker den fineste fargen på Yoko fra Rika, og endelig er den vår.

My new love and investment.

Fine detaljer.

Og siden det er en Rika veske, så er det selvfølgelig stjerne på.


Vi er superfornøyde med vår nye veske.
Hva synes dere?

GOD lørdag Finuser!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. <3 Rika <3

    Veldig fin! skikkelig Kine mao :)
    Og farven var lekker!

    Jeg har siklet lenge på en stor bag fra Rika, men 10 000 kroner blir dessverre for mye for min lommebok :(
    Men de veskene de har på Fineste butikken til Synne er bare lekre!

    Er det passelig størrelse på den veska? Den så ikke så fryktelig stor ut.
    Jeg har en tendens til å kjøpe STORE vesker, så finner jeg aldri noe av det jeg har i dem :S
    Kanskje jeg burde gå for en litt mindre neste gang? *fnis*
    Selv har jeg nettopp kjøpt meg en stor (selvsagt) knalloransje veske som jeg bare MÅTTE ha :)
    Er så gøy med andre farver enn bare sort og grått :)

    Håper dere har en herlig helg alle sammen :)

    Masse klemmer fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Maya, vi og digger RIKA :) Har lenge vurdert starbagen fra Rika, men falt fullstendig pladask da jeg så yoko. Den er som du ser ikke veldig stor. Jeg får akkurat plass til mobil, kamera, lommebok, nøkler og solbrilleetiu. Med andre ord akkurat det jeg behøver. Har som deg en lei tendens til å overfylle veskene mine, og det er ikke alltid like lurt. Med Yoko så begrenser det seg selv :) Mener å huske at de Synne har ikke er så dyre som 10.000, mener det var noen lapper under, men er ikke helt sikkert. Men du vet jo at det bare er å spørre henne. Vi digger oransje og tipper den nye vesken din er RÅ )

      God helg søte!

      Klem Kine

      Slett