torsdag 12. april 2012

Office on wheels.

Atter igjen så er det salgssesong på meg.  Denne gangen er det neste vinter som skal selges inn.  Det betyr at jeg får besøkt mange av våre fine kunder i de finfine butikkene sine.  Idag har det blitt noen timer bak rattet, men da er det digg at solen titter frem når man skal spise lunsj.  Pusen har vært med, en nødvendighet når dagene blir for lange til at lillepus kan være så lenge alene.

Ludo klarer ikke å ta øyenene fra mitt nye Syster P Skjerf. 

Og sånt blir man litt forlegen av..

Digger at det er et litt vasket, vintagepreg på den nydelige blåfargen.

Denne uken har to dager for lite, er dere klar over det?  Først så ble mandagen borte også mangler den ekstra dagen jeg hadde bestilt.  Neida nå skal vi slutte å mase om tidsmangel og heller kose oss med litt tv og strikketøy :)

Snart helg Finuser, håper dere har det superbra!

Kine & Ludo

10 kommentarer:

  1. Nydeligste, nydelige!!
    Digg, digg, digg!!

    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. TAKK takk super takk fineste Ane min!!

      Slett
  2. Nydelige bilder, du er kjempe fin med håret "utslått" også, men som man sier alt kler den smukke:-))))

    SvarSlett
  3. Jeg er så glad for at jeg fant bloggen din :) En smilende Kine med verdens fineste Ludo gjør meg alltid glad og gir meg masse inspirasjon :)
    Jeg vurderer sterkt om jeg ikke må strikke meg et skjørt ala de du har fått til i påsken. De ble kjempelekre :)
    Men hvordan går det med puff-strikkinga?

    Håper dere har hatt det supert i påsken, og at dere får en kjempeflott helg.

    Masse klemmer fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er nå bare helskjønn Maya og vi er og veldig glad for at du fant bloggen vår. Kult om du strikker deg et skjørt, blir sikkert kjempebra :) Har dessverre ikke kommet igang med puffstrikking, men det er mest av alt fordi jeg ikke kan kese oppskrifter og ikke skjønte forklaringen på den siden du tipset opp. Jeg kan jo egentlig ikke strikke, bare finner på :))

      Håper du får en fantastisk helg søte!

      Klem Kine

      Slett
  4. Du har så fint hår!! Eg skal bruke deg som inspirasjon til den neste frisørtimen min. Har du naturleg fall i håret? I så fall er vi to.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marielle :))) Det var stas å høre. Jeg har veldig mye og tykt hår med ganske mye fall i, men det er ikke så lett å holde det under kontroll i den mellomlengden det er i nå. Har hjulpet litt til med krøllene akkurat på dette bildet her, fordi det stod alle veier opprinnelig :))

      Slett
  5. Hei, heter skjerfet ditt Deluxe? Du er min hverdagsinspirasjon, fortsett å legg ut masse bilder av dagens antrekk! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege. Koselig å høre at du blir inspirert. Skjerfet mitt fra Syster P heter helt riktig Deluxe :)

      Slett