lørdag 24. mars 2012

Wish they were mine.

I går fant jeg noe så utrolig sukkersøtt.  Verdens kuleste, pastellfargede sneakers stod parkert i gangen hos Ane.  Det var selvfølgelig husets femåring sine og jeg er misunnelig.  Gjett om jeg skal sjekke ut om de går opp til str. 35 eller 36.  

Feteste sneakersene jeg har sett i år.
Idag har pusen bursdag og kommer endelig hjem igjen. 
Lille snuppa som nettopp var valp er blitt 2 store år.

Håper dere får en fargerik lørdag alle Fine!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søte da! Det er så herlig å ta i bruk litt farger igjen! Gikk til innkjøp av mintfargede Converse og to fine armbånd fra Helena Rohner i Las Palmas - perfekt nå som solen endelig er her igjen!!

    Gratulerer så veldig mye med 2-åringen, regner med det ble en herlig gjenforening!

    Kan jeg spørre deg om et lite råd i samme slengen tro...? Jeg er så heldig at jeg skal i 3 bryllup i sommer, men synes det er SÅ vanskelig å finne fine kjoler til sommerbryllup. Har du noen forslag til hvor det kan letes etterhvert?

    Ønsker dere en finfin natt og deilig søndag!

    Varm hilsen fra Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er SÅ enig, farger er deilig akkurat nå. Mintfargede converse høres ut som en god investering, mulig jeg hermer den. Og jeg er jo veldig glad i mitt armbånd fra Helena Rohner, håper du har kost deg masse :))

      Hva gjelder kjoler så vet jeg ikke helt hva jeg skal svare. Jeg er generelt ikke så glad i typiske "kjolebutikker" og handler gjerne kjoler der jeg handler andre fine ting. Finner ofte fine kjoler på både Fine Ting og Høyer Byporten (De har blant annet noen nydelige kjole fra Alice & Olivia nå), også er jeg veldig glad i å kjøpe vintagekjoler når jeg finner de og heller ha de på lur. Skredderen er min beste venn og hjelper meg gjerne å sy om. Alle jenters største frykt er jo å ende opp med lik kjole som noen andre, så jeg styrer unna kjedebutikkene på akkurat den fronten, eller så må jeg gjøre noe med de så de blir annerledes. Er du god på å lete så har "Dukkehjem" på Grünerløkka alltid noe fint gjemt :)

      Jeg har blitt veldig glad i My-Warderobe.com og de har alltid masse fine kjoler, pluss at toll og frakt er inkludert. http://www.my-wardrobe.com/no/dameklaer/designer-klaer/designer-kjoler.

      Kjoler er og blir litt vanskelig å finne når man leter, så jeg prøver alltid å heller ha øynene åpne og kjøpe kjoler når jeg faktisk finner noen jeg liker.

      Håper du har en fiiiin søndag.

      Klem Kine

      Slett