tirsdag 13. mars 2012

Cute & Funny.

Jeg og Ludo fikk noe utrolig søtt og koselig til bursdagen min.  Som seg hør og bør fikk pusen også en del gaver, og dette var gaven som fikk smilebåndet til å strekke seg litt ekstra.  Jeg er så heldig å ha en veldig søt mormor som alltid er flink til å finne småsaker til Ludo, til meget stor glede hos Pusen.  Akkurat denne gaven er vel mest til meg, men Ludo synes de er veldig spennende.  De gjør ihvertfall en drittjobb litt festligere :)

Her hjemme heter de bare Ludoposer og de er helt livsviktige :)

Rosa og lilla med hjerter, også hvite med potetrykk selvfølgelig.
Sikkert vår rareste post noensinne, men vi synes de er så søte at vi ville vise de til dere :)

Uansett så ønsker vi dere en herlig tirsdag!

Kine & Ludo

13 kommentarer:

  1. He-he! Nettopp, gikk inn til slutt - Fikk nesten lyst på hund :)

    SvarSlett
  2. De var knallkule!!
    Herlig mormor-gave det ♥

    SvarSlett
  3. Haha =) Møkkajobben blir nå mye mer glamorøs!!
    Fine tirsdagstanker til min søte.
    Jippikos, Ane

    SvarSlett
  4. Hei Kine, de hadde ikke Custommade Ova på Byporten, vet du om noe annet sted de kan ha den? Takk, takk snille du...

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen Anonym.

      Prøv her de skal ha :)

      Forfengeligheten, Kongsberg
      Nora´s Place, Ålesund
      Bliss Concept, Nordstrand
      Bezo, Lillestrøm

      Lykke til :)

      Kine

      Slett
  5. Hehe, så søte ;)
    Flink hundeeier som plukker opp etter hunden sin :)

    Tråkket i nok hundedritt for a whole lifetime ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir forbannet selv når folk ikke plukker opp, og nå er vi jammen litt søte mens vi får jobben gjort og :)

      Slett
  6. så söta, det blir ju faktiskt lite lite lite roligare när dom iaf är fina att se på!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja bittelitt mer morsomt, men bare bittelitt :)

      Slett