onsdag 14. mars 2012

Meet me at sunset.

Idag ble det ikke tid til bilder før solen var helt på hell, og det var kanskje ikke så farlig siden jeg har vært skikkelig casual idag.  Noen dager er det bare tee og jeans som gjelder, noe mannen her i huset synes er det mest sexy som finnes.  Vel, vel sier nå vi....

Casual Friday midt i uken.

Men da kan man jo lene seg på en skitten murvegg uten bekymringer.

ELSKER at man igjen kan skjule et slitent ansikt bak mørke solbriller :)
Tee/MiH - Skjerf/Syster P - Gammel skjorte/Bik Bok - Bukse/Fine Ting - 
Sko/Debbie - Solbriller/Mango

Vi har akkurat begynt å lese en veldig spennende bok, nemlig Pappa sin første thriller.  Spennende er det og kveldene flyr avgårde.  

Håper dere kose dere med den deilige våren Finuser.

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Hei fineste Kine:-)
    Du inspirerer og gleder stadig med dine innlegg, og nå må jeg bare høre hvor jeg kan få tak i skjerfet fra Syster P som du har på i dag? Syster P sin nettside er ikke oppdatert med vårkolleksjonen, og jeg går ut fra det er derfra? Ønsker deg og dine en fortryllende kveld:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anita, og tusen takk for kjempekoselig hilsen
      Jeg vet at noen av de første som fikk disse skjerfene i butikk var Frk. Pedersen på Jessheim og Tendenza på Lillehammer. Ellers så har Marianne på Vinderen er formidabelt utvalg og som sagt nedenfor så får Monicas Drømmehage det snart.

      Ellers så kommer nettbutikken mittparadis.no også snart til å ha masse fint fra Syster P i butikken sin :))

      Lykke til!!

      Slett
  2. Jeg lurer også på hvor jeg får tak i Syster P skjerf på nett. Har søkt litt rundt men finder ingen nettbutikker som har de. Handler en del på Monicas Drømmehage, men der var de ikke :-)
    Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi venter inn nye Syster P skjerf om en drøy uke:)) Da kommer det masse lekkert!!!
      klem monica

      Slett
    2. Som sagt så får Drømmehagen de snart, og hvis du ser på svaret over så har du enda flere steder å lete :)

      Lykke til :))

      Slett
  3. Så fint Monica, da skal jeg følge med:-)

    SvarSlett