fredag 9. mars 2012

TGI Friday.

Det er deilig med fredag og denne fredagen ble ekstra god.  Tok en tidlig dag for en gangs skyld og besøkte min beste Synne, gikk lang tur med Ludo før jeg rundet av dagen med tidenes dyreste frisørbesøk på Inch.  Jeg ble superfornøyd, hva synes dere?  Herlig dag har det vært uansett og NÅ er det helg :)

Ny gul KUL tee er hamstret.

Og endelig i hus. MiH Milan Nico, vårens aller råeste bukse.

Happy og ferdighandlet.

Nikola på Inch har tryllet trollmanke til hår igjen.
Vil dere se flere bilder fra min famøse prøverunde på Fine Ting så ta en tur innom den fiiiiineste bloggen deres her.

Nå er det helg for alt det er verdt her hos oss.  Vi skal kose oss masse og det håper vi alle dere fine gjør også.  

GOD HELG!

8 kommentarer:

  1. Kjempefint hår, alldeles nydelig er du :-)

    SvarSlett
  2. Uhuuu, kuuul på håret:)
    Og jeg må si at jeg dååååner litt over det nye antrekket!
    Elsker den gule t-skjorten, var den veldig dyr, hehe:)
    Og buksen - smekker ♥

    Ha en fiiiin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. TAAAAAAKK LIne, Jeg er superfornøyd med mitt nye antrekk og t.skjorten kostet "bare" 449,- så det var ikke den investeringen som sved hardest :)

      Håper du får en nydelig helg søte!

      Slett
  3. Knallfint! Kan jeg spørre om du har samme str i denne buksen som i andre mih-modeller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym :)

      Jeg veksler mellom str. 24 og 25 i MiH alt ettersom det er mye stretch eller ei. I Milan prøvde jeg begge størrelser, men tok den i str. 25 for jeg synes ikke den skal være så stram i lårene. Bil du ha en stram slengbukse er Marrakesh bedre, Milan er enda mer 70´s og er ganske rett i slengen.

      Lykke til :)

      Slett
  4. Det ble kjempe fint:-)) Det rykker litt i shoppe foten når jeg ser du har vært innom fine ting<3<3 Men har kjøpe stop....enn så lenge...hehe.....Liker fargen på t-shirten og buksa var kjempe fin, men sikkert ikke passelig for ei med korte ben:-))) Ønsker meg veldig ei bukse i fargen honeyboy og har sett litt på brethless....Hvordan er den i str i forhold til oslo eller vienna? bruker både 27 og 28 i disse modellene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ann Merethe :) Jeg er veldig fornøyd og fullstendig blakk :) Jeg har selv VELDIG korte ben, men liker Milan med litt høye sko. Marrakesh er kanskje mer slankende i modellen hvis det er det du er på jakt etter, da den er trang helt til knærne før den vider ut i seng. Milan går rett ut i sleng allerede fra lårene.

      Jeg er selv veldig glad i Honeyboy og har den i Breathless. Brethless er veldig kort i livet og ligner Vienna, mens Boston ligner Oslo. Honeyboy har nesten ikke stretch så den trenger du sikkert større enn f.eks Christie. Jeg foretrekker egentlig Boston i livhøyden, men siden jeg har så veldig tynne legger fyller jeg den ikke ut så fint som jeg gjør i Breathless.

      Håper det var til hjelp :)

      Klem Kine

      Slett