onsdag 21. mars 2012

Spring yet?

Temperaturen minner stadig vekk mer om vår, men nå vil jeg at det skal bli grønt og.  I går så jeg mine første hestehov, og jeg vil også ha grønt gress under føttene.  

Klar for at denne bakgrunnen skal bli grønn NÅ.

Vinterblek og klar for sol.
Jakke - Bikbok / Bukse -DIY / Genser - Busnel / Veske - Cala & Jade (Fine Ting)
Skjerf - Natura Cashmere / Smykke - Loopie Love

Skikkelig midten av uken dag idag, og vi begynner veldig å glede oss til helg :)

Håper dere har en super onsdag Finuser!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. Den buksa ble virkelig lekker altså:-)) Min røde ligger i klor as we speak, krysser fingre for at den blir bra:-)))) Venter på våren her i nord også, og kan faktisk skimte en og annen hestehov her og der:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte!! Alltid spennende med prosjekter, har et rødt på g selv, men må bare hvile meg litt fra klorlukten ;))

      Slett