torsdag 15. mars 2012

Pastels on a shirt.

Endelig endelig endelig har jeg fått takk i min absolute vårfavoritt fra MiH.  Den pastellfargede skjorten har jeg ventet lenge på og det var selvfølgelig matchings på meg og sjefen på kontoret idag.  Det er så absolut tid for pasteller igjen.

Vårklar.

Elsker de nydeligste pastelfargene i min nye MiH skjorte.
Bukse og skjorte - MiH / Genser - Bik bok / Skjerf - Syster P / Veske - Mulberry / 
Sko - Zadig & Voltaire / Ring - Julie Sandlau

Ikveld skal jeg ut å spise med to av mine beste som jeg ikke har sett på altfor lenge.  Vi gleder oss masse til en koselig kveld og håper at dere Finuser også koser dere med våren.

Kine & Ludo

12 kommentarer:

  1. Fine, blide og herlige Kine Marte-mi!! Jeg blir så glad
    av alle de smilende bildene du deler med oss lesere!!

    Kos deg med dine beste!!
    Jippikos, Ane

    SvarSlett
  2. Fin du er:)
    Flott skjorte!!
    Og nydelig ring ♥

    KOS deg med dine fine:)

    SvarSlett
  3. Hei:) Så søt blogg du har... Denne må jeg følge med på:) Hvor får man kjøpt Syster P skjerfet? På forhånd takk for svar:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym. Koselig at du liker bloggen, det gjør oss glad :))

      Du finner skjefet hos de fleste som selger Syster P. Sjekk forhandlerlisten på linken under. Også vet jeg at du finner mye Syster P hos Marianne på Vinderen, Karma på Skøyen og Bærumsverk, Shoebaloo på Sandvika og Høyer Byporten :))

      Lykke til !! Og god helg!

      Kine

      Slett
  4. Supernice, Kine! Du er så utrolig flink til å sette sammen antrekk, max inspirasjonskilde!

    Og den skjorta fikk jeg visst veldig, veldig lyst på... Er det deilig og myk bomullskvalitet? Hvor kan den kjøpes tro, vet du det?

    KLEM KLEM

    Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk søte deg :)

      Skjorten er i den mykeste flanell og jeg husker ikke i farten hvilke butikker som har kjøpt den inn, men det kan jeg sjekke på mandag.

      Klem Kine

      Slett
  5. Hei :) Hvilken modelle er MiH buksen din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anonym, det er en MiH Breathless pinetop :)

      Slett