søndag 4. mars 2012

Nydelig.

Det var en nydelig dag i går og jeg koste meg med en av mine beste.  Vi spiste en nydelig laaaang lunsj og tasset litt rundt i byen uten mål og mening.  Super deilig og ikke ha noen planer og bare kunne ta det fullstendig rolig.

Celine og YSL nyheter frister hos Høyer Luxury.
Verdens fineste genser?  Mye mulig.  Fra Stella McCartney hos Høyer Luxury.
Spottet favorittskolettene fra Debbie i den nydeligste blåfarge hos Grensen 12.
Søt bluse med rever på hos Zara.  Er veldig usikker på hvorfor jeg ikke tok den med
meg hjem....
Rundet av med NYDELIG lunsj på Eger med min aller beste Heidi.
Håper alle Finuser har en NYDELIG helg.  

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Sikle sikle...har såååå lyst på en veske fra celine.....vet du noe om pris på den som henger på veggen?

    SvarSlett
    Svar
    1. So truuuuuuue!! Celine Shopper tror jeg koster rett over 6000,- så ikke den værste prisen på en luksusveske :)

      Slett
  2. Hadde vært greit med en Celine Cabas!:)

    SvarSlett