torsdag 8. mars 2012

Hint of mint.

Her om kvelden skjedde det noe helt forferdelig.  Jeg hadde akkurat tilbragt dagen i min nye, mintfargede genser fra Aymara og skulle bare lakke neglene.  Dessverre var jeg litt trøtt denne kvelden og klarte å helle RØD neglelakk midt på min nye genser.  Det går ikke bort og jeg gråter mine bitre tårer.  Som trøst har jeg kjøpt meg et hint av mint til neglene, en bitteliten trøst i all elendigheten.

Det beste med Essie i tillegg til fine farger, er at de tørker på et blunk.

Vi satser på en super dag uten ødeleggelse av noe som helst, og håper ALLE dere Fine får en superdupermegafantastisk torsdag.

LOVE

Kine & Ludo

13 kommentarer:

  1. Nei så kjedelig. Fine genseren, så er du så uheldig. Men den nye mintlakken var fin iallefall :)

    Prøv å fjerne neglelakken forsiktig med en neglelakkfjerner som inneholder aceton, men er uten olje (oljen setter flekker på klærne) Eventuelt kan du kjøpe ren aceton.
    Har ikke forsøkt det på klær, men det fungerte på en gulvteppe som jeg velta en flaske neglelakk ned på.
    Verdt et forsøke iallefall.

    Lykke til

    Trøsteklem fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Har nok dessverre prøvd overnevnte triks uten hell. Har fått bort mye, men den blir nok dessverre ikke min fineste genser igjen :(

      Men Tusen takk for tipset.

      Klem K

      Slett
  2. Kine da :( En liten trøst er ihvertfall at jeg har på meg Essie, og den har sittet som støpt siden mandag. Fantastisk bra neglelakk, og overlakken er helt GENIAL! Anbefales om du ikke allerede har den:)

    God dag til deg vakre.

    Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Overlakken er på handlelisten for ALLE skryter sånn av den :)

      God kveld til deg søte Cecilie :)

      Slett
  3. Neeei, så kjedelig... også neglelakk da, det er ikke det letteste og få av heller...!!

    Flott med tipset til Maya, jeg har og fjernet neglelakk fra et teppe på den måten:) Kanskje, kanskje ♥

    Lekker mintgrønn neglelakk da i alle fall:)

    SvarSlett
  4. Uff, da. Håper du får det bort, men regner med at det ikke er lett... :-(

    Jeg tillater meg å stille deg et MIH-spørsmål midt i elendigheten: Jeg elsker mine 4 eksemplarer av modellen Oslo - har en i str 26 og tre i str 27. Sitter som et skudd alle fire :-) Nå har jeg veldig lyst til å prøve moedellen Boston etter å ha sett den på div nettsider - bla hos Fine Ting for noen måndeder siden... Tror kanskje moedellen passer meg, men er jo veldig usikker da jeg må handle via nettet. Hvordan er denne buksa i størrelsen i forhold til Oslo? Jeg planlegger å bestille en i en mellomblåfarge (tror den heter Honeyboy...) Takknemlig for svar. Ha en fortsatt fin deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er bare å spørre vettu :)

      Jeg synes Boston er ganske lik Oslo i modellen men vasken Honeyboy er det omtrent IKKE stretch i. Jeg har en størrelse større i den en jeg har f.eks i Oslo Christie.

      Lykke til :))

      Slett
  5. Ååååå nei...stakkars deg...fine genseren......prøv matolje el whitesprite..kanskje det hjelper????

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har gitt opp, og synes veldig synd på meg selv :)

      Slett
  6. Nei og nei og nei! Det var utrolig kjedelig ja, forstår godt du hadde behov for litt minttrøst da!

    Ganske så sikker på at jeg sitter med denne Essie-fargen på selv. Herlig farge! Og Essie har verdens beste lakker, etter min mening.

    Så kommentaren fra Mari og har bare så lyst til å kommentere. Jeg har Oslo i 29, og også Boston Honeyboy i 29. Honeyboy er kanskje en ANELSE strammere, men det er jammen liten forskjell.

    Varm hilsen fra Gran Canaria -

    Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer veldig anpå vasken man har i Oslo, ikke så mye på modellen. Det er vasken som avgjør her. Vakser som Honeyboy, Kara, Caramel og Black har lite stretch og holder seg ganske lik, mens Christie, Winger og Lowell har MASSE stretch og vil vide seg mer ut. Men fine er de alle sammen gitt :)

      Slett
  7. Off, det er så kjedelig!! Vet det finnes et flekkfjerningsmiddel som inneholder oksegalle, som man kan kjøpe på helsekost. Dette skal ta flekker på ull, men om det tar neglelakk vet jeg ikke...

    Håper dere får en super helg :)

    Cecilie & Luna

    SvarSlett