onsdag 7. mars 2012

Envy.

Idag er jeg ikke misunnelig på noe som kan kjøpes for penger, men på verdens fineste pus.  For mens enkelte stresser seg gjennom snø og vind, er det andre som tilbringer dagen sovende.  Deilig å tilbringe kvelden innendørs etter lang tur med Reven i parken som bare elsket at det var kommet snø igjen.

Det ser ikke ut som pusen er så ulykkelig her akkurat.
Egentlig er jeg jo bare glad for at jeg er så heldig å ha en hund som bare sover og trives når hun er hjemme alene, men akkurat idag da jeg så ut vinduet ville jeg helst bytte med pusen.

Håper dere koser dere i sofaen med noe skikkelig godt alle Finuser!

Kine & Ludo

9 kommentarer:

  1. Ludo kan kunsten å kose seg :) Ingen tvil om det.

    Hørte at dere hadde "skitvær" idag. Da er det godt å kose seg i sofaen ja. Jeg misunner deg det strikkapleddet du har liggende. Det så herlig ut :)
    Veldig glad i grove tekstiler og litt røft utseendet på møbler og interiør :)
    Jeg har strikket en puff av tykt garn, og tror jeg må prøve meg på et stort pledd nå som jeg har sett hvor lekkert det du har er.

    Kos dere i massevis i sofaen :)

    Klemmer fra Maya

    P.S Du var rett og slett nydelig i den rustfarvede Humanoid-genseren fra Fine Ting. Lekker farve til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja idag hadde våren et skikkelig setback, me den kommer vel snart tilbake. Pleddet du refererer til er et ganske gammelt et fra Au Maison som Ludo liker veldig godt å ligge på :)

      Ble veldig nysgjerrig på den puffen og fikk sinnsykt lyst på en grovstrikket puff selv. Har du noen tips?

      Store klemmer fra pusen og meg

      PS: TUSEN takk for superkoselig kompliment :)

      Slett
    2. Jeg strikket denne: http://www.pickles.no/puff-daddy/
      Brukte dobbel tråd av et tykt mykt garn jeg fikk tak i på en lokal butikk, men nå har Pickles begynt å selge garn beregnet til bruk i puffen så da blir den nok mye finere enn den jeg har strikket.
      Enkel oppskrift, og det går fort å strikke den (noe jeg liker siden jeg har tålmodigheten til en 2-åring). Så er det jo liksom litt gøy med hjemmelagde ting som ikke alle andre har :)
      Hiv deg i strikkinga Kine :D Tror jeg må se etter garn til et pledd i morra ;)

      Ha en fortsatt fin kveld begge 2.

      Klem

      Slett
  2. Kjenner meg sååå godt igjen! Jeg har tenker den tanken hver gang jeg pakker Pepper inn i teppet før jeg går! ( ja, han er bortskjemt, og ja jeg pakker han alltid inn i teppe på morgenen ) hehehe....
    Jeg har forresten hørt at når hundene ser " triste" ut, så har de det veldig bra og slapper godt av :0)

    Ha en super uke videre :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, de er bortskjemte begge to. LUdo stortrives heldigvis med å sove lenge og masse, og står i dette øyeblikket og piper for å få komme inn på soverommet og til sengen sin :)

      STORE klemmer til dere to gode <3

      Slett
    2. Ja synes synd på de som har A-hunder! Deilig at de sover lenge og har det bra når de er hjemme alene! =0)Det er vel et tegn på at de får det de trenger av fysisk og mental trim! Hvordan går det med agility`n forresten?
      Godklem

      Slett
  3. da ser ut som ha har knørva seg fast tel sofaen

    SvarSlett