mandag 26. mars 2012

The starlight express.

Jeg vet det er farlig å ta disse ordene i min munn, men det er en helt ærlig sak at jeg alltid har likt stjerner.  Det kan selvfølgelig bli vel mye av enkelte ting, men jeg står ved min rett til å like stjerner.  Jeg har ventet lenge og vel på en viss stjerebluse og i dag fikk jeg endelig brukt den for første gang.  Ikke bare er det stjerner, men den passer veldig godt inn i den blå perioden jeg er i om dagen.

Dagens oss.

The redheads wearing blue again.

Ny, Myk, blå og stjernete. Elsker min nye bluse fra MiH.
Jeans, Bluse og genser - MiH / Sko - Debbie Scullboots / Birdhooks - Loopie Love

I dag ble jeg hentet av mannen på jobb, siden jeg er fullstendig ødelagt i kroppen etter å ha spilt cup i helgen.  Vi feiret alt og ingenting med å gå ut å spise deilig middag på Olivia, og det var faktisk den beste starten på uken man kan få.

Håper alle Fine har hatt en god ukesstart.

Kine & Ludo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar