mandag 19. mars 2012

Monday blues.

ENDELIG fikk jeg luftet min nye Aztec jacket fra MiH.  Utvilsomt et av vårens kuleste plagg spør du meg.  Jeg var litt blå i humøret idag, så det ble blått på blått på blått.

Layered in blues.
Jakke og genser - MiH / Bukse og skjorte - Fine Ting / Shades - Mango / Veske - Mulberry
Sko - Converse / Skjerf - Natura Cashmere

Jeg er litt furten for jeg måtte droppe trening ikveld og.  Skulderen er ikke helt på plass, så nå synes jeg synd på meg selv med skikkelig jentefilm :)

God mandagskveld Finuser.

Kine & Ludo

9 kommentarer:

  1. jeg er SÅÅÅÅ Misunnelig på jakken din søta shit den er rååå

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skjønne!! Den er jo absolut veldig Janka :)

      Slett
  2. Ja, den jakken der er bare helt fantastisk! Og den er jo i veldig godt selskap : )

    God bedring til skuldra di da!! Hva har skjedd? Og så ble jeg jo veldig nysgjerrig på hva du trener...

    Supert om du har mulighet til å sjekke ut pastellskjorten fra MiH forresten, den hadde ikke vært dum å ha i klesskapet!

    Finfin mandagskveld med jentefilm,

    Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Takkkkk :))

      Vet ikke helt hva som har skjedd med skulderen. Den skled litt ut da jeg bærte tungt idag, klikket til slutt på plass, men gjør vondt en stund etterpå. Er ikke så veldig dramatisk, jeg har ting ute av ledd stadig vekk :)

      Her i gården er det volleyball for alle pengene, men etter heftig jobbing har det blitt dårlig med det i det siste. Jeg hadde gledet meg veldig til trening idag, men får ta det senere :)

      Jeg skal prøve alt jeg kan og huske skjortenskjekking i morgen :))

      Fin kveld til deg og søte.

      Kine

      Slett
    2. De har skjorten hos Nora i Sandefjord ihvertfall :))

      Slett
  3. Kansje det hjelper på humøret når jeg sier du var suuperkul :) Elsket jakken og det blåe på blåe på blåe :)

    SvarSlett
  4. Nyyydelig antrekk !! (ikke misunnelig...)

    SvarSlett