søndag 11. mars 2012

A little bit of fresh air.

Det er har vært en sedvanlig søndag med høy karboføring, litt rydding, masse avslapping og noe turgåing.  Idag var det akkurat perfekt temperatur ute, friskt men ikke for kaldt.  Pusen var også ganske rolig og tasset bare rundt i sin egen lille verden.  Nå har jeg et bukseprosjekt på kloring og nyvasket rev ved føttene.  

The redheads ute på tur.
(Legg for øvring merke til min nye hals.  Den er hjemmestrikket av "ekstramammaen
min til bursdagen, og jeg elsker den)

Noen tigger ihvertfall.

Ut på tur ALDRI sur :)
Håper dere har en deilig søndag alle Fine!

Kine & Ludo

14 kommentarer:

  1. Du har så fiint hår, Kine!

    SvarSlett
  2. Fineste redheads jeg vet om :D
    De gummistøvlene dine så bare fantastiske ut. Og både halsen, genseren og jakka var like smashing som solbrillene dine :)

    Håper dere har hatt en fabelaktig helg.

    Klemmer fra Maya

    SvarSlett
    Svar
    1. Nååååh, Tusen takk Maya!!! Vi har hatt en nydelig helg og elsker at solen skinner :)

      Klem Kine

      Slett
  3. Hvor er buksa di fra???? Lekker:-))

    SvarSlett
  4. Så innmari fine og blide friskuser dere er!

    Haircutn din er utmerket inspirasjon til mitt neste frisørbesøk - jeg skal la "løvemanken" min få gro!

    Ha en avslappende og fin søndagskveld,

    klem fra Britt Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. TUsen takk Britt Lise. Jeg er veldig fornøyd med løvemanken min go gleder meg over at du liker den :))

      Klem Kine

      Slett
  5. Du er alltid så fint kledd !!:) Kan du ikke skrive hvilke merker klærne dine er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristin. Glemmer dessverre ofte å skrive hvor tingene mine er fra, lover skjerpings :)

      Antrekket over består av dette:
      Bukse /Acne, Genser / T by Alexander Wang, Skinnjakke / Zara, Støvler / Tretorn, Solbriller / Mango og hjemmestrikket hals :)

      Slett
  6. så hyggelig at du liker og bruker halsen!Hilsen opphavsdamen

    SvarSlett
  7. Så fin! Hvilket merke er det på støvlene og jakken din? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Støvlene er fra Tretorn og er kjøpt hos Moio på Tåsen, skinnjakken er en gaaaamel favoritt fra Zara.

      Kine

      Slett