søndag 13. november 2011

Welcome Home.

Vi liker veldig godt å stulle rundt hjemme med masse små detaljer.  Vi er veldig glad i å blande lyse og rene elementer med mer rustikke ting.  Idag vil vi vise dere favorittkommoden vår.  Den ble i sin tid funnet i en bruktbutikk til 500 kroner og har blant annet vært med meg gjennom en brann.  Nå er den pyntet med ting vi liker, og det håper vi du og gjør.

Gammel og knirkete, men vi liker den.
Vi liker mye rart vi.
En mix av masse rart vi har funnet oss opp igjennom årene.
Detaljer.  Vi liker ekstra godt lykkeelefanten som mannen kjøpte til oss i India.
Jeg savner Farmoren min hver dag og hun står alltid fremme til pynt.
Flotteste farmoren som noengang har fantes.
Vi håper dere har hatt en finfin søndag Finuser.  Jeg og reven er nok litt småforkjølte og nyter litt Pukka te, pledd og sofaen.

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Koselig rom med flott leselampe. Hva slags lampe er det?
    Har du trukket noen vinner av "konkurransen" din?
    God søndag fra Nina

    SvarSlett
  2. Finfin både kommode og samling av ting oppå :)

    SvarSlett
  3. Nina: Takk :) Tror det er en tidlig House Doctor lampe, hvis jeg ikke husker feil. Er noen år siden de kom i hus :) Har ikke trukket noen vinner ennå, for jeg har ikke bestemt meg helt hva jeg vil at vinneren skal få :) Men det kommer det kommer :)

    Birte: Takk :)

    SvarSlett
  4. Så flott farmoren din var Kine :) Ligner du på henne? Syns jeg ser litt likhet...?

    Den grå notatboka? var lekker, og syns det er gøy å se at det er ikke bare jeg som liker små elefanter (og andre dyr) :D

    Gleder meg til å se mer bilder av favorittgreier.

    Ha en god og herlig uke begge 2 :)

    Masse klemmer fra Maya

    SvarSlett
  5. Tusen takk Maya! Jeg ligner nok endel på farmoren min både i måte å være på og også litt utseendemessig. Er der jeg har fregner, brune øyne og rødlig hår fra :) Koselig at du likte et anderledes innlegg. Finfin uke til deg og søte. Klemmer fra meg og reven

    SvarSlett