søndag 6. november 2011

WE Love sweaters.

Vi er i en gensrete periode (i den grad det faltisk er et ord).  Og bruker som vanlig en regnete søndag til litt nettsniking.  Fashionmixology er en Oslobasert nettbutikk som leverer gratis i hele Norge, og på døren dagen etter bestilling hvis du bor i Oslo.  Det er jo tidenes deal.  Ingen ekstra gebyrer i det hele tatt siden det er i Norge, Hurra!  Dette er våre sweatercravings fra Fashionmixology akkurat nå:

Superkul genser fra Elisabeth & James hos Fashionmixology.
Så enkel og SÅ perfekt genser fra Philip Lim hos Fashionmixology.
Vi digger denne genseren fra Markus Lupfer hos Fashionmixology.
Dere må tro vi er gale så mye som vi ønsker oss.  Men halve moroa er jo å kunne drømme seg bort i vakre ting, man trenger ikke å kjøpe alt.

God søndagskveld til alle våre Finuser.

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Hmmm, det hørtes jo ut som en genial butikk!!
    Og LEKRE ønsker fra deg, som alltid;)
    Helt enig med deg, ønskelisten kan være så laaaaang som vi vil, har bare godt av og drømme litt ♥

    Ha en fiiiin søndagskveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Ooooooi den nederste genseren burde jeg ha! Jeg har jo een mops! Det er gøy å drømme seg bort. Jeg lager alltid lange ønskelister uka ør jeg få lønn, menender opp med nesten ingenting av det. Fornuften.
    Ha en flott dag! Og så fin hund du har!

    SvarSlett
  3. Line: Jeg synes ihvertfall den er genial. Eneste problemet er at jeg ønsker meg ALT derfra :) Men drømming er bra. Klem K & L

    Tine: Da må du jo ha den :))) Hadde de hatt en med rev på, hadde vi ikke klart å stå imot. Den er jo såååå søt :) Tusen takk for koselig kommentar og velkommen tilbake :)

    Celine: I KNOW!!! MAD cravings ....

    SvarSlett