tirsdag 8. november 2011

Hurrrrrraaaaaaa!!!

Hurra for dere finfine leserne vår.  Hurra for høst og sol. Hurra for veloppdragen rev. HIPP HURRA for at jeg vant konkurransen til Fru Fly og får et gavekort som jeg kan kose meg med på Bolina.  Glad glad GLAD!

Hadde gavekortet hatt en ekstra null skulle jeg SÅ kjøpt denne.
Denne vil jeg ha til alle smykkene mine :)
Sjekk ut den finfine interiørbloggen til Fru Fly og nettbutikken til Bolina, I want it all!!!

Vi ønsker alle de finfine leserne våre en magisk tirsdag.

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Lucky lucky;)
    Så heldig du var!
    1000,- på Bolina er ikke feil!!

    Kos deg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. I knooooow.

    Gleder meg til å klikke hjem litt godsaker :)

    Klem K

    SvarSlett
  3. Åååå heldige du!!! GRATULERER!!!!

    SvarSlett
  4. Ohh my!!! Lekker jakke - du får be om en ekstra null til jul da så du kan sikre deg jakken:D
    Bolina er suveren butikk, men farlig også;)

    SvarSlett
  5. Synne: Ja ikke sant. Min gode gamle vinnerlykke er tilbake for fullt :)

    Sofie: Ja den er så superfin, men også så superdyr. Kunne gjerne hatt den i svart og :) Bolina er farlig og jeg er sikker på at gavekortet bare gjør at jeg havner på en skikkelig smell :)

    SvarSlett