tirsdag 29. november 2011

On the very loooong wishlist.

God formiddag Finuser.  Idag er dagen hvor det skal jobbes (alltid det viktigste først), ryddes, vaskes og pyntes til jul :)  Det blir en GOD tirsdag, det kjenner vi på oss.  Vi tillegger en aldri så liten sak til vår famøse og eviglange ønskeliste.  Denne er litt vanskelig å få tak i, men det kommer til å bli STOR jubel i stua om nissen kommer med denne:

Gammel original byste Fra Stockman Paris.
Disse vil vi henge våre fineste smykker på og kanskje den fineste kjolen og.
Også vil vi helst ha en som har ben:)
Hva med dere Finuser.  Har dere noe morsomt på ønskelistene i år?  Jeg er stortsett ferdig med innkjøpene, så nå kan jeg bare kose meg med å pakke inn i desember.  

God tirsdag alle søte.


Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Heisann! Min liste begynner også å bli lang.. Håper bare nissen syns jeg har vært snill nok:) Du, vet du om noen i Stavangerområdet selger den FANTASTISK fine MiH Shearling Wrapperen? Den er nemlig aller høyest på listen min:)
    Håper du får en fin tirsdag, med vasking og pynting!

    SvarSlett
  2. Åå DEN var FIN! Ønskes til butikken min<3

    SvarSlett
  3. http://tinesshop.blogspot.com/

    Hei hei!

    Se vedlagt link, kanskje du finner en med ben på her : ) Dukker i hvert fall opp en sort en hvis du scroller deg litt ned....

    Ha en fin dag!!

    Britt Lise

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Så herlig å være ferdig med innkjøpene slik at du kan kose deg med innpakning og pyning - det beste :)
    Fortsatt finfin tirsdag til deg!

    SvarSlett
  5. Jeg er veldig usikker på om det finnes flere Sherling wrappers i Norge, det er eventuelt "Bossanova" i Tønsberg eller "Noe Anderledes" i Mysen. Tror de fremdeles har den u webshopen til MiH. Håper nissen er snill mot deg :)

    Den hadde passet SÅ fint hos deg!!

    Takk Britt Lise. Den var fin den, men jeg vil så gjerne ha en skikkelig gammel en fra Stockman :) Fin kveld til deg søte!

    Ja ikek sant Birte. Nå er det bare å kose seg med pakking, pynting og kos :)))

    SvarSlett