søndag 27. november 2011

Another LOVE.

Det er søndag og kroppen har vært i bedre form.  Etter en hel dag med volleyballranking i går og litt hangling på kveldingen er vi både slitne, møre og litt småforkjølte.  Så da benytter vi enda en ufotogen dag til å vise dere noe vi liker veldig godt.  Jeg har ALLTID vært en stor fan av DAGMAR og skulle gjerne hatt både en og tre av disse godbitene fra høstkolleksjonen.  Disse er herved added til den eviglange ønskelisten vår.

Er ikke denne strikkekjolen bare heeeeelt fantastisk?  Vi elsker jo disse fargene.

RÅ sykt RÅ jakke.

Perfekt til julebordet med et gullbelte og skyhøye sko :)

Vi synes ikke denne er noe dårligere og kjenner at et ubegrenset gavekort på
Dagmar ville gjort susen akkurat nå.

(Alle bildene er lånt fra Nelly.com)
Vi ønsker alle Finuser en god søndag i solen og håper at helgens store stormer ikke har blåst dere helt bort.  Dere skal få et magisk bilde av reven senere i dag :)

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Den kjolen og ikke minst den jakken skriiiiiiiiiker navnet mitt :O
    Det der var kjærlighet ved første blikk. MÅ HA!!!

    Har du pynta til advent Kine? Et bilde av adventstaken hadde vært kos :)

    Søndagsklem fra Maya som har benyttet søndagen til baking og julegaveshopping på nett :)

    SvarSlett
  2. Mitt og Maya, mitt og :)))

    Vi har dessverre ikke vært helt i form idag, så vi har dessverre måtte utsette julepyntingen bittelitt. Men det kommer, TRO meg. Vi er julefreaks deluxe og gleder oss sånn til tiden som kommer.

    Klemmer fra oss :)

    SvarSlett
  3. Kom nettopp over denne invitasjonen til shoppingkveld hos Dagmar på Tatler med 20 % på alle varer! Kanskje noe for deg (eller mannen på julegaveshopping...)

    http://costume.no/article/80159-bli-med-pa-eksklusiv-shoppingkveld-med-dagmar-hos-tatler-i-oslo

    SvarSlett
  4. Takk Guro. I´ll check it out :)

    SvarSlett
  5. Her kommer et tips til, Kine - Campadre.no. Meld deg inn/registrer deg på nettsiden og få kjøpt strikkekjolen på første bildet til kr. 1379,- (gjelder kun en begrenset kampanjeperiode):) PS: Jeg har ikke noe med denne siden å gjøre annet enn at jeg er registrert der selv, bare så det er sagt.

    SvarSlett
  6. Ooooohh det skal definitivt sjekkes Charlotte. Tusen takk for tipset :)

    SvarSlett