tirsdag 27. september 2011

Wrapped up warm.

Her kommer dagens daglige fashionønskeutskeielse.  Har gjort den store feilen å melde meg på nyhetsbrevet til The Outnet.  Og idag trillet denne fristelsen inn i mailboksen min.  Overhodet ikke i nærheten av å tro på at den kan bli min, men det ER jo lov å drømme.

Sinnsyk magisk skinn/pelsjakke fra GAR-DE hos The Outnet.
Magisk jakke fra Helmut Lang hos The Outnet.
Så til alle mine hundrevis av millionærvenner der ute (dere er riktignok imaginære, but but).  Disse er på juleønskelisten :)

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. Fin ny heading du har laget :). Klem fra Paris. Æsj ja, skal kjøpe inn nye favorittvesker mm...

    SvarSlett
  2. Takk Nanna. Du må slutte med alt det veskekjøp greiene, det er ikke bra for lommeboken min :) Klem fra gråmelerte Oslo

    SvarSlett
  3. customers are not only interested in handbags and purses, but also fond of?shoes and jewelry which is sold at the coach outlet.Here's your new way to look sophisticated styles. Carry the hot coach outlet store online of this summer and be the true trendsetter!

    SvarSlett