mandag 5. september 2011

Meet my assistant.

I dag har jeg hatt verdens beste assistent på kontoret.  Denne assistenten  har ikke akkurat gjort så mye, men hun har ligget på gulvet og vært søt.  Så dere gjettet riktig, det var Ludo.  Den lille prinsessen har fremdeles feber og er småforkjølet, så hun fikk sove i sengen sin ved føttene mine på kontoret.  Ludo stortrives på jobb. Hun får sove som hun pleier, men slipper å være alene.  Se på søta som koser seg utenfor låven.

Ludopusen utenfor den Missonikledde låven.
Verdens fiiiiiineste rev.
Litt febersyk og sliten snuppelure.
Jeg bare hviler meg her litt jeg.
Nå slapper både den ene og den andre av etter en lang dag på jobb.
Vi håper dere får en godgod uke Finuser!

Kine & Ludo

2 kommentarer:

  1. God uke til deg også:-))

    SvarSlett
  2. Åhh, nydelige Ludo! Håper hun er bedre i formen stakkar:) Blor så glad av slike som deg som tar så godt vare på disse skapningene ;)

    SvarSlett