onsdag 28. september 2011

Sweet afternoon.

I dag tok jeg meg en liten sving forbi mine søte venninner Gry og Anett som hadde vareprøvesalg.  Gry har agenturet på en av mine store interiørforelskelser ByNord, og jeg måtte bare smyge meg innom selv om jeg var litt sliten.  Jeg ble kjent med Gry for lenge siden da jeg kjøpte inn Julie Sandlau fra henne.  Nå synes jeg det er veldig koselig å stoppe forbi å hilse på denne søte jenta, og se på alt det finfine hun jobber med nå.

Anett hadde laget supersøte cupcakes, aldri feil.
Jeg elsker trykkene til ByNord.
Det er kjempekoselig i lokalene til jentene i bakgården til Bare Jazz.
Og jeg forelsket meg selvfølgelig i det dyreste i hele rommet. Magisk sauepels!!!
Akk så fin og Kine ønsker at hun er rik igjen.
Jammen fikk jeg ikke med meg en ring som passr perfekt til en av Syster P
favorittringene  og Natura Cashmere skjerf i grønt.
Og det er herved avgjort.  Vi MÅ ha denne reveputen fra ByNord.
Når til og med Ludo og mannen er enig, da er det ingen tvil.

Jentene har vareprøvesalg i morgen og fra 10-20.  Bare opp trappen i 4. etasje fra bakgården til Bare Jazz i Grensen. Masse fint og moro for finglade jenter.

Vi ønsker dere en deilig høstkveld.

Kine & Ludo

6 kommentarer:

  1. ByNord har Sååå mye fint! Reveputen står på min ønskeliste også ;) Den blir fin hjemme hos deg vetdu!
    Jakken var jammen meg ikke feil den heller;)

    God kveld til dere :)

    SvarSlett
  2. ByNord har jo bare så mye fint!
    Den nye headeren din var så fin!! Kjenner den gode stemningen brer seg i stua her :)

    Cecilie & Luna

    SvarSlett
  3. Ja jeg elsker ByNord også elsker jeg de søte kommentarene deres :)

    SvarSlett
  4. Takk for besøket, Fine-Kine!! Alltid så hyggelig å ha deg på besøk! Kom veldig snart tilbake! Klem Anett & Gry

    SvarSlett