søndag 11. september 2011

Grey sunday?

På en halvgrå søndag kan det hende at jeg sniker meg inn på Mulberry sine nettsider for å snike litt.  Som dere sikkert har forstått så har jeg et stort softspot for Mulberry.  Synes de er utrolig gode på å mikse godt, gammelt, engelsk håndtverk med nytt design.  Det er jo lov å drømme Finuser.  Dagens små forelskelser:

Tillie Bootie - OMG!

V- neck gilet = Insane fin.

Taylor oversize satchel er neste veskedrøm på listen

Carter saueskinnsjakke er kanskje den fineste jakken jeg noen gang har sett.
(Alle bilder er lånt fra: www.mulberry.com)

Vi håper dere får noen drømmer oppfylt alle Finuser.

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon... sukk...:))
    Er jo lov og drømme, hihi;)
    Jeg likte den hvite vesten VELDIG godt!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Å herremin så lekre de skoene var! *sikle*
    De skoene sammen med vesten og veska.... *skriver opp på ønskelista til nissen*

    God søndag fineste du :)

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  3. mange fine funn til ønskelisten. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  4. Takk for søte meldinger Finuser!

    SvarSlett