tirsdag 6. september 2011

Late days.

I dag tenkte jeg at jeg skulle være flink å blogge til dere,  men så røk dagen så fort.  Vips så var klokken åtte, det er mørkt  og det er skikkelig koselig høststorm ute.  Er så busy på jobb om dagen, og minuttene bare flyr avgårde.  Veldig gøy, men det er såvidt jeg rakk kampen.

Hjem fra jobb med Polly i den ene hånden og MiH nettet i den andre.
Ååhh så glad vi er ja.
En anelse tøyseKine.
Hverdagsantrekk: Ny MiH Paris aviator, Debbie skoletter, Marc by Marc Jacobs jakke
MiH skjerf og selvsagt Polly.
Og fullstendig tøyseKine.
Heia Norge folkens!!!!

Kine & Ludo

7 kommentarer:

  1. Den veska er bare lekker :D Men det skjerfet ditt.... Ooooooo.... Veldig lyst på det og Mih nettet ja :)

    Går dessverre dårlig for Norge ser det ut som. Ikke at jeg ser på kampen, men hører jo roping fra stua :P

    Kos deg videre ikveld Kine. Er Ludo blitt frisk forresten?

    Klem fra Maya som har bestilt seg 3 par Debbie-støvletter bare fordi du er så flink å reklamere for dem :)

    SvarSlett
  2. Bare eeelsker vesken din;)
    Den er lekker smekker!!
    Heia Norge ja, men det gikk desverre ikke veien gitt...:(

    Ha en finfin ny dag i morgen!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Du er og forblir den fineste :) Stilen din så utrolig flott og gjennomført! Du er til stor inspirasjon, så vet du det ;)

    MIH nettet din er forresten superfint! Jeg har dilla på nett om dagen, og skulle gjerne hatt dette i hendene :)

    Håper dagen din er fiiin!
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Du ser bare helt smashing ut:o)))

    SvarSlett
  5. Hei Ludo,
    Kan du spørre matmor hvor man får tak i et sånt MIH nett? ;-)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. Maya: Grattis med sko, håper du blir storfornøyd :) Ludo begynner å bli fin i formen og koser seg uten båndtvang :)

    Line: Tusen takk !

    Synnøve: Du er og blir en gledesbooster av dimensjoner. Vi blir så glade, og dagene vår blir så fine, med sånne kommentarer <3

    Ann Merethe: TUSEN takk!

    SvarSlett
  7. Hei Kristin. Mamma vet ikke helt hvor man får tak i nettet, men hun tror at man får det med når man bestiller MiH på nett. Skal jammen se på saken i morgen sier mamma. Øynene mine klarer ikke å være åpne mer, så nå tasser jeg ut til sengen min. Suss og kos Ludofina

    SvarSlett