lørdag 17. september 2011

Wildthing - I think I love you.

Jeg og Ludo har et fullstendig megacrush på denne nydelige kjolen fra Rika om dagen.  Akkurat våre farger, passe casual og superkul.  Vi liker dyremønster i en nøytral form, og denne er akkurat slik vi liker det.  Det er farlig å få nyhetsmail fra Youheshe.com, man får lyst på så veldig mye.  Denne kjolen skulle vi hatt i kveld.

Leopardkjole fra Rika hos Youheshe.com.
Vi elsker og ønsker oss!
Vi håper dere har en megafantastisk helg alle Fine.

Kine & Ludo


4 kommentarer:

  1. Ooooo..... Den var lekker! Jeg har sett meg ut et leopard-skjerf fra Rika og en STOR stjerneveske fra samme merket.
    Har innsett at jeg har ikke bare sko og skjerf-dilla. Jeg har absolutt veske-dilla også!

    God helg til dere

    Klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Hei Kine! Den dine kjøkken så jeg i vindu hos Babel i Markveien på min Grünerløkka tur idag!! ;-)

    Kristin

    SvarSlett
  3. Uff, med retting på iphone ble ordet "fine" til dine og "kjole" til kjøkken. Sånn er det når det går litt fort, og iPhone får leve sitt eget liv.

    Kristin

    SvarSlett
  4. Maya: De tre henger ofte sammen. Jeg er værst på sko, men vesker og skjerf er hakk i hel :)

    Kristin: Jeg vet de har den på Babel, men den er så fin at jeg tror jeg MÅ kjøpe den hvis jeg ser den live. Derfor har jeg ikke turt å gå forbi ennå :)
    (slike stavefeil skjer oss alle i farta - skumle greier :)

    SvarSlett