søndag 18. september 2011

Ludo is a sofapig.

Det er mye mulig vi trente for mye rotrening med Ludo når hun var liten.  Det er en hel del som indikerer at vi trente nok ro ihvertfall.  Jeg kjenner ingen hunder som trenger og elsker å sove så mye som min lille koserev.  Dagen i dag har hun tilbrakt i stadig nye og merkelig soveposisjoner, må hun for alltid bli sånn.

Sofakosing på høyt nivå.
Det drømmes om lange og øde strender i Nord- Norge tror jeg.
Lykkelig sovehund.
Ludo har "sovfrisyr" på hekken sin, eller haremsbuksen sin som sjefen min kaller den.
Vi håper dere har hatt en magisk helg finuser.  Vi ligger kapitulert her på sofaen etter å ha spilt rankingturnering i Volleyball hele helgen.  Fortsatt fin søndagskveld til dere alle sammen.

Kine & Ludo

PS: Vinneren av gullfjærarmbåndet har ennå ikke meldt seg, så hvis det ikke endres innen i morgen kveld, så trekker vi en ny :)

4 kommentarer:

  1. Herregud noe så avslappa og herlig :)
    Tydelig at Ludo koser seg og har det bra.

    Trøtt hilsen og en god-ny-uke-klem fra Maya

    SvarSlett
  2. Tnååå, så kos!!
    Lett og se at han trives i heimen ja, hihi;))

    Hatt en knall helg, nå er det en ny uke som venter, håper din blir fiiiin;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Send Ludo hit, så kan han sove sammen med katten min Aisha, "sovedyret";-))

    SvarSlett
  4. Ja hun er jo en liten godberte. God uke til der og søte!!

    SvarSlett