torsdag 15. september 2011

That 70´s show?

I dag var det rett og slett kjoletid.  Den stakkars mannen min har vært utsultet på kjolebruken min, og det var bare på tide med kjole.  Vi har egentlig aldri vært superfans av 70´tallet jeg og Ludo, men sannelig ble det ikke litt slik idag. Om enn en lightvariant. Jeg og reven tar en rolig kveld i dag.  Jeg blar meg opp på høstens moter, mens Ludo ligger og snorker på føttene mine.  God arbeidsfordeling det der.

Alltid litt skummelt med hatt. Veldig usikker på om det funker på meg?
Polly må med alltid.
Digg med pelsvest og herlige høstfarger.
Vi ønsker dere en tipp topp torsdagskveld alle Finusene våre.

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Kine... jeg tror alt funker på deg :)

    Cecilie & Luna (som allerede er iført Loopie Love armbåndet som kom med posten idag!!)

    SvarSlett
  2. Såå fin, hmm... litt misunnelig egentlig!
    You know how to strike a pose:))
    klem

    SvarSlett
  3. Takk finuser. Koselige kommentarer som vi blir så glade for.

    SvarSlett