mandag 26. september 2011

Mondayloveliest.

Denne mandagen vil jo ingen ende ta.  Først får vi finfin gave i posten og så lager Synnøve verdens koseligste blogginnlegg hvor hun tipser alle leserne sine om bloggen vår.  Jeg og Ludo er helt lykkelige her vi sitter en ganske så alminnelig mandagskveld.  Tusen takk til alle dere finfine leserne våre, som trofast kommer innom og som er så søte og gode. Og ekstra tusen takk til Synnøve for alt det søte du skriver om meg og Ludo <3

Sjekk hva vakre Synnøve skriver om meg og Ludo her.
(Bildet har jeg stjålet fra Synnøve, håper det er greit :)
Tusen takk for en magisk ukesstart alle fine.  Vi håper dere får en fantastisk uke i høstværet.
Masse kjærlighet til dere alle.

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Vel fortjent med både blogginnlegg og scullarmbånd i posten;))
    Henter masse herlig inspirasjon her hos deg!!
    Takk takk ♥ Og Ludo er verdens fiiineste rev!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Du og din fineste fortjener hvert et ord! Jeg er blitt helt frelst på både bloggen og stilen din, og må da selfølgelig rope høyt om det ;) Du er utrolig dyktig i faget ditt! Natta til dere :)

    SvarSlett
  3. Btw: jeg sendte deg en liten mail med et bilde til, som jeg lurer på om er ok at jeg bruker ;)

    Sov godt !!:)

    SvarSlett
  4. Måtte ta meg turen innom etter å vært hos synnøve:) flott blogg du har:)

    SvarSlett
  5. Line: Tusen takk for dine alltid superkoselige kommentarer, du gjør oss glad <3

    Synnøve: Jeg sier det bare en gang til jeg: Din positive energi er bare fantastisk og vi elsker at du liker bloggen vår :)

    Nina: Så koselig at du likte bloggen. Synnøves venner er våre venner :)

    SvarSlett