fredag 28. oktober 2011

You are a star.

God morgen Finuser.
I går fikk jeg med meg masse fint i en stjernepose.  Min gamle sjef pleide å kalle meg for stjerna, spesielt siden jeg alltid har hatt hunp up på stjerner.  Idag sitter jeg på kontoret og koser meg med ny stjernegenser fra Fine Ting, Natura Cashmere skjerf (sååååå mykt), Voluspalys, Pukka te og reven som varmer meg på føttene. Fin avslutning på uken.

You are a star!
Håper dere får en fiiiiiin fredag alle Finuser.  Dere er stjernene våre.

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Fiiiiiiiiin genser!! Vil ha! Stjerner er topp =0D

    God helg søte !! Håper den blir fin!

    Klem fra Kristine og Pepper

    SvarSlett
  2. Hi, hi, jeg sitter på jobb med akkurat den samme genseren i dag. Superdeilig, og veldig fin ja. Har også på et skjerf som ligner ditt, så da føler jeg at antrekket mitt er kvalitetssikret av Kine i dag ;-)

    God helg!
    Tonje

    SvarSlett
  3. Kristine: Unn deg en stjernegenser du!
    Tonje: Haha så morsomt at vi er like. Et absolut Kinegodkjent antrekk.

    God helg til dere begge søte!

    SvarSlett