torsdag 6. oktober 2011

In my comfortzone.

Når temperaturen kryper nedover og man skal vente litt på bussen, da er det deilig å være litt ekstra kledd.  I dag ble det fullstendig komfortsone med favoritter fra topp til tå.  Veldig glad for at jeg gikk for boots idag, siden bussen min ikke kom siste biten til jobben (Disse bootsene må såles om for 3 gang så mye brukt er de).  Har hatt en skikkelig gjøredag på jobb idag, og nå koser reven og jeg oss med duftlys, pledd og skikkelig klissefilm.

My perfect casual.
Gode gamle favoritter:  Verdens mest brukte Whyredboots, Rika favorittstrikkejakke,
Alexa is back og to relativt nye favoritter MiH Paris og Natura Cashmere skjerf.
Skinnjakken ble kjøpt på bryllupsreise til Spania og er så slitt at det nesten er flaut.
Strike a pose while waiting for the bus.
Jeg blir så glad av alle de vakre fargene som er ute nå, Ludo som er en lydigprinssesse, Sofakos og verdens beste blogglesere.

Takk for dere!

Kine & Ludo

3 kommentarer:

  1. Som du sa, PERFECT CASUAL ;) Du er så flott Kine!! God kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Søte søte Kine! Men du? Hvem er det som tar bilder av deg hver gang?

    SvarSlett
  3. Synnøve: Som alltid, tusen takk for din fineste kommentarer!

    Ida: Tak Takk :) Det varierer litt hvem som tar bilder. Mine stakkars sjefer og min kjære kollega blir ofte spurt, mannen tar noe, jeg tar MYE selv og av og til er det bare tilfeldige forbipasserende som får utevert oppgaven. Cluet er bare å stille inn ISO og lukker/blender selv først så blir bildende ganske ok :)

    SvarSlett