lørdag 22. oktober 2011

Tripping.

Når det endelig er helg, prøver vi å ta med reven på tur noen nye steder.  Idag dro vi ut til Bygdøy, og tok oss en tur ned til Paradisbukta.  Ludo elsker å lukte på nye steder og koser seg ute på tur.  Jeg fikk luftet mine nye Debbiesko og alt er bare bra.

Reven fant masse fine stubber å sitte på.
Ludo viser sitt nye triks.  Og vinker alt hun kan.
Jeg er superfornøyd med å matche Ludo med min nye cordfløyelstights.
Vi ELSKER høsten!
Vi håper alle Finuser har en deilig helg. Vi storkoser oss.

Love

Kine & Ludo

4 kommentarer:

  1. For en nydelig hund du har:) Har også lyst på en hund jeg kan kose å gå tur med..:) Vet det er mye jobb, da jeg har en sjæfer som bor hos pappa som jeg ikke ser så ofte:( Men vanskelig når man jobber mye..er den en del alene? !!

    SvarSlett
  2. Hei Veronica. Takk for hyggelig kommentar. Ludo fryder seg i komplimentene :) Å ha hund er et stort ansvar og man skal tenke seg godt om før man velger rase. Toller som Ludo er, passer IKKE for alle. De er supersmarte og krever veldig mye jobb. Jeg har brukt enormt mye tid på snuppa mi, men fremdeles er det ting som kunne vært bedre. Siden Ludo får masse stimuli, så sover hun stortsett når hun er hjemme. 8 timer alene går helt fint, så lenge hun får brukt hodet sitt når vi er hjemme.

    Selv om hun er et styr av og til, så er det utrolig givende å ha en så nydelig og smart snuppe som kan så mye. Hun gir mer glede enn det er mulig å forstå :)

    SvarSlett
  3. Hvor de tightsene fra? Kjempefine! elsker søte hunden ♥

    Thea

    SvarSlett
  4. Tusen takk Thea. De er fra Cubus og kostet typ ingenting :) Ludo elsker å bli kaldt søt :)

    SvarSlett