onsdag 19. oktober 2011

It´s official.

Da er det offisielt.  Jeg er dypt og inderlig forelsket i scullklokken fra Zadig & Voltaire.  Nå har jeg sett den i flere farger og de er jo like fine alle sammen, men det spørs om ikke gull fremdeles står øverst på listen.  Ellers hva synes dere Finuser? Det er jo ikke SÅ lenge til jul.

Fineste Scullwatch fra Zadig & Voltaire.
Svart er og RÅfin.

Men jeg tror det er gull jeg ønsker meg mest.
Fikk du med deg dette Santa Claus?  Ludo og jeg priser oss lykkelig over at mannen er så snill, så vi satser på pakke under treet i år og :)

Finfin onsdag til dere alle Fine!

Kine & Ludo

5 kommentarer:

  1. Vil ha vil ha vil ha!!!!! Enten i sølv eller gull. Eller i svart...?

    Klem Ida og Chaos

    SvarSlett
  2. Oi, nice!! Kunne trengt en sort:-) Hvor får man kjøpt de?

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Jaaaaa...huff flere farger...friste friste, men tror jeg ville gått for gull:-))

    SvarSlett
  4. Ida & Chaos: I know, me TOOOO.

    Vibeke: A sin mann hadde kjøpt den på reise, men ryktene skal ha det til at Kiman snart er i besittelse av disse. Må ha.

    Ann Merethe: Trodde også gull var sikkert, men nå snakker plutselig svart og sølv veldig til meg de og.

    SvarSlett
  5. Ryktene stemmer :). Vi venter på bekreftelse på levering. Følg med på vår blogg, det kommer på den så fort vi vet noe. www.kimanwoman.blogspot.com

    SvarSlett